GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Noul meu ID de Messenger (shake_zone)


Foarte frumos, acum cei de la Yahoo Messenger incep sa blocheze ID-urile daca is vechi de cativa ani, multi prieteni au patit si acuma a fost tura mea, am pierdut o gramada de ID-uri si numai am cum sa fac rost de ele. Cei care iam avut in lista sau care vrea ID'ul meu dati add la ID-ul: shake_zone

PS: inainte sa imi dati add sa nu va duca gandul ca o sa puneti intrebari ca de exemplu: "poti sa ma inveti sa fac o masina?" sau "imi faci si mie o masina?" ori "dami si mie aia sau aia, dar si cealalta" stati calmi ca pe ID-ul meu vechi am avut mai multi la ignore decat in lista principala.

ID nou: shake_zone

2 comments:

[RO]JACK said...

salut shake eu sunt jack de la gta romania sunt dar numa vizitator de gta romania si depe cum vad iese bine proectu dar as vrea sa te intreb ceva daca tot vad ca faci tot felul de masini...ai putea sa faci o dacia 1310 break tlx cu fauri rotunde?model vechi pentru gta san andreas priveste foto:

http://farm3.static.flickr.com/2033/2393131900_ec7c141775.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3269/2393116890_925b5fb00f.jpg?v=0

ai putea sa o faci pentru mine?zii cum sa ma rasplatesc si o so fac!!te rog!!

Avant said...

Shake vezi ca te-am pus la linkuri pe blogul meu pune-ma si tu pls

Post a Comment