GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Happy b`day SHAKE !!! 16years ;X


Astazi e ziua mea !!! pe data de 02.10.2009 am implinit 16ani. Viata merge mai departe si sper sa am sanatate, fericire si noroc in viata. Doresc la toti cei din lume sa aiba parte de orice de bine si sa nu aiba probleme si necazuri cum se intampla deseori la ori si cine, dar acum e timpul sa imi petrec ziua alaturi de prietenii mei adevarati si in primul rand de prietena mea care o iubesc foarte mult !!!

4 comments:

PELE2009 said...

la multi ani shake;) ai depus multa munca la masini;) succes in continuare in munca ta si sa ti se indeplineasca tot ce iti doresti

TheRealBabyDre said...

La Multi Ani SHAKE!!! tine-o tot asa !!! Numai succese !!! speram ca de ziua ta ne vei dezvlaui vreo masina , dar se apre ca mam inselat :P:P lol !! numa' bine !!!

Ömer ÖZKAN said...

Happy Birthday SHAKE :)

TimAMG said...

Happy Birthday man.....keep up the good work and thanks for all you make

Post a Comment