GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Greenpeace România (Protejati natura!)


Acum cateva zile am participat la o activitate scolara. Sincer nu stiam despre cei vorba atunci cand ne'a chemat in laborator sa vizionam un proiect. Ca deobicei imi stansesem tigara si am plecat cu colegii mei plictisiti auzind ca iarasi va vorbi mult si degeaba pentru noi in legatura cu acest proiect. Am fost 2 clase adunate, clasa noastra si o clasa mai mare asistand la acest proiect. Toata lumea ca deobicei panarama, plictiseala si chef de orice inafara sa stam la acel proiect. La fel si eu...pana la un moment dat care mi sa parut foarte interesant. Este vorba de Greenpeace ! este o campanie in legatura cu a proteja natura si cu reciclarea gunoailor asa cum ar trebui sa facem din tot deauna. Am asistat cu foarte mare atentie la acest proiect si am decis sa postez si pe blogspot despre acest lucru, stiu ca multi nu sunt interesati de asa ceva dar chiar si o persoana este importanta ajutant la acest lucru. Greenpeace nu este doar din Romania, este din intreaga lume, chiar puteti sa accesati site-ul http://www.greenpeace.org/romania/ si sa vedeti despre ce este vorba in totalitate. Va voi arata si unul din video-urile care mi sa parut cel mai interesant care ne'a fost aratat la acest proiect:



Puteti accesa site-ul: http://www.greenpeace.org/romania/
Un lucru tin sa mentionez: o tona de hartie reciclata rezulta 15 copaci la varsta de 10ani. Protejati natura!

0 comments:

Post a Comment