GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Happy B`day SHAKE ! (17 years old)

Salut la toti ! astazi pe data de 02.10.2010 am implinit 17ani, cu un an mai batran dar totusi mai dureaza un an sa implinesc 18 (majoratul xD). Stiu ca in ultimul timp nu am mai postat nimic ,dar a fost o saptamana foarte incarcata cu pregatirea noptii pentru ziua mea (sambata noaptea), ce pot sa spun...cum imi voi petrece ziua ?! simplu ,mixand cu un tovaras de`al meu 24h intro locatie inafara orasului la o vila din lemn (rustic) etaj, terasa, foisor, leagane, padure si tot ce este nevoie. Invitati ?! cam dah...in jur de 30 oameni ,bani ?! sincer foarte multi investiti pentru cele 24h de distractie deci pot spune ca sa meritat ultimele 2saptamani umblate prin toate colturile ale orasului pentru a organiza totul ! si sincer sa va spun nu am nici 12ore dormite in ultimele 5zile ,dar asta este nu risti nu castigi xD. Dupa ce se va termina totul voi face un post cu poze/filmari sa puteti viziona si voi cum mi-am petrecut ziua ^^ ,iar apoi am niste surprize pentru Gta San Andreas care sigur o sa va placa !

4 comments:

d said...

La multi ani ! >:)
kgs

Tary said...

La mulți ani!!! Multă sănătate și fericire ;)

Anonymous said...

happy b'day si multa sanatate frate ;)

Unknown said...

La Multi Ani SHAKE !!! Multa sanatate sa ai (cea mai importanta) si tot ce iti doresti...


Iarta-mi te rog intarzierea, dar nu am avut timp de PC in ultimul timp si numai acum am vazut post-ul :(...

Post a Comment