GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Barca de pescuit


Acum cateva zile ma uitam printre fisierele mele "vechi" de la San Andreas si am dat de aceasta barca pe care am convertito aproximativ acum 2ani pentru Gta-Romania. Asa ca m-am gandit sa o postez si pe blogspot ,iar in acelasi timp sa aveti parte si voi parte de ea.








Am convertato si am editato in
acelasi timp din Mamaia Vice ,iar zilele astea nustiu cand exact, ma voi uita printre mod-uri de`ale mele mai vechi sau care au fost incepute si neterminate le voi la duce la bun sfarsit si le voi publica pe blogspot ,cu sau fara download asta va ramane de vazut. Oricum sper sa va placa aceasta barca romaneasca de pescuit & have fun !





0 comments:

Post a Comment