GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Begin...

Salut la toti ! a trecut ceva timp de cand nu am mai intrat pe blogspot. Am fost foarte ocupat in ultimu timp cu viata reala ,dar azi mi-am re`instalat Gta San Andreas`ul. Incepuse sa faca probleme deoarece aveam prea multe instalate si multe masini in teste, dar incepand cu acest post voi incepe sa lucrez si la masinile personale ,cele despre care v-am explicat in postul "Despre download" .Mai mentin faptul ca cu crearea acestui post am deschis si categoria "My cars" ,iar in aceasta categorie va voi arata masinile mele personale dupa cum am spus ,dar si alte mod-uri in acelasi timp ,ca de exemplu un garaj sau o alta harta. Voi
incepe sa comunic despre acest joc sau facand poze ,cu ocazia asta puteti observa si frumusetea jocului in sine, nu numai modding Zmodeler si alte acareturi noi incluse in joc. Oricum nu ma voi lipsi de faptul de a lucra la masini pentru download ,dar nu tot timpul. Sper ca m-am facut inteles in mare parte la ce ma refer si ce voi face pe viitor. A ! si inca un lucru, nu voi inchide niciodata blogspot-ul !




1 comments:

Tary said...

Superbe pozele :X

Post a Comment