GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

New look, new banner, new downloads place + added categories (Gta Custom)


Dupa cum stiti si bine vedeti am lucrat foarte mult la noua tema a blogspot-ului, asa ca m-am gandit sa lucrez si la o noua tema pentru Gta-Custom. Cei drept am depus foarte multa munca si la tema website-ului + ca am facut un banner nou si am facut o sectiune noua de DOWNLOADS ce cuprinde si categorii cu firma masinilor pentru o navigare mai buna ! de asemenea va trebuie cont sa downloadati si sa fiti activi in acelasi timp, mai ales pe forum-ul website-ului, daca nu cont-ul va fi sters in maxim 24h. Pentru o siguranta mai buna vom bloca dff-urile masinilor ca n00bi depe 4tuning sa numai fure si sa tuneze in stil cocalaresc ! Asa ne vom da seama mai bine cine a cerut permisiunea si cine nu. Va asteptam cu mare drag pe website-ul nostru, cu stima si respect Gta-Custom !

http://gta-custom.webs.com/



0 comments:

Post a Comment