GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Dj sQuaz (in 2011)

Salut la toti, stiu ca nu am mai postat nimic in ultimu timp ,dar am fost ocupat cu majoratul la 2prieteni din cartier care si l-au facut impreuna pe data de 25.02.2011 .Petrecerea a tinut 24h si a fost totul super pot spune, sau mai bine zis in mare parte chiar daca au interevenit cateva probleme. Infine, unii cred ca stiti ca sunt Dj asa ca m-am gandit sa va arat cateva poze cu mine si cu inca un Dj care am pus impreuna cu el muzica numit Dj Hiena. Pozele sunt facute de catre NITRO ,oricum sunt mai multe poze de la mai multi dar momentan doar de la el le am. Pe parcurs va voi arata mai multe poze, Puteti gasi mai multe pe cont-ul meu de Facebook.









Mai multe poze pe profilul meu de facebook: click aici !

0 comments:

Post a Comment