GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Sky Skate (2008)

Astazi am facut un video cu ceva care mi se pare foarte misto si funny in acelasi timp. Acum 3ani aproximativ ,mai degraba zis in anul 2008 prin vara ,eu si cu mai multi prieteni cautam mod-uri noi cum sa te distrezi cu skateboard-ul. Iar in orasul meu natal fiind Iasi am gasit destule locuri dar locul din video este ceva unic, numit Spirala (pentru ieseni) Imaginativa ca seara ne adunam mai multi de cati eram in video si eram cate 2pe un skateboard si faceam twins in spirala, mai exact ba unu era pe exterior si celalalt pe interior si invers ,pana jos. Sincer sunt amintiri frumoase si cred ca voi mai practica asa numit-ul sport de catre noi Sky Skate si in vara care vine, deja am starnit pe multi ! oricum sper sa va placa, enjoy !


1 comments:

Tary said...

Mi-ar place sa ma dau cu skate-ul in modul asta :D

Post a Comment