GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Volkswagen Mk4 Bolf (W.I.P.)

Golf Golf Golf Golf Bora xD. Inca odata noul meu proiect este Volkswagen ;D este vorba despre Volkswagen Golf 4 R32 convertat din Juiced 2 si modificat cu fata de Volkswagen Bora dupa cum puteti observa in pozele de mai jos. Sincer mi-am batut capu sa ii realizez perfect bara depe fata, farurile, capota, aripile, grila si restu de Volkswagen Bora pentru a putea imbina cu restul masinii. Multumesc lui Rudy ca ma ajutat sa rezolv un bug ce aveam la capota ,dar acum totul merge bine. Inca mai am de lucru la ea ca de exemplu un motor nou sa zicem si alte acareturi mai mici ,dar pana atunci c-am atat am avut de spus.



1 comments:

Tary said...

:)) Ce tare! Bravo ;)

Post a Comment