GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Volkswagen Golf Mk1 Rat Style (*Updates)

Am revenit cu update-uri noi la acest Volkswagen Golf care sincer imi place cum progresez la ea, deci continuii cu ideea de a il continua sa il fac Rusty/Rat style. Dupa cum vedeti am adaugat obiecte noi specificate acestui stil, precum butoaiele mele preferate plina de rugina, ciuperca lui Mario in versiunea galbena, 2jucarii puse pe bord preferatul meu fiind Domo Kun (multumesc foarte mult lui Rudy pentru ca la realizat de la zero pentru mine) mapping nou la geamuri si multe acareturi noi prin interior ,dar sa nu uitam de inima masinei fiind motor-ul xD. Curand o voi termina si voi veni cu poze in joc ,iar acum cateva poze in Zmodeler:





0 comments:

Post a Comment