GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Volkwagen Golf Mk1 Rat Style

Intrun final am terminat de lucrat la acest Volkswagen care sincer imi place foarte mult cu mi'a iesit. Am avut multe probleme pe care le-am rezolvat dar sa meritat munca depusa la el. Dupa cum observati veti gasi obiecte noi mai ales in interior deci as dori sa cereti permisiunea daca doriti sa le folositi dupa cum veti observa ca masina este blocata daca incercati sa o importati in Zmodeler. Roata este convertata de catre mine din Forza Motorsport 3 si retexturata complet si pot spune ca se potriveste cu restul masinii. Sper sa va placa rezultatul complet si inca odata spun ca Volkswagen-urile de preferat Golf-urile is viata mea ! xD.












0 comments:

Post a Comment