GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Bmw E30 325e Duscchen (*Updates)

C-am tarziu am venit cu noile update-uri la Bmw`ul care lucrez ,dar am avut mai multe treburi cu viata reala. Oricum update-urile cu care am venit sunt c-am urmatoarele: schimbarea locului de nr. de inmatriculare ,modificarea bara/fata ,toba de esapament creata de la zero, mapping si new look in acelasi timp la interior-ul motor`ului ,bancheta si scaune noi (am uitat sa fac poza in interior) si alte lucruri noi pe care le puteti observa in pozele de mai jos daca sunteti atenti la detalii mai ales. Voi continua sa lucrez la ea si sa o aduc la un final cat mai reusit si mai complex ,sper sa va placa la ceea ce lucrez ...infine veti vedea pe parcurs cum sta treaba xD.




0 comments:

Post a Comment