GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

M-am mutat in Gta United

Acum 2zile mi-am stricat Gta-ul total si nu am mai putut sa il mai recuperez. Asa ca l-am re'instalat dar intre timp ma pus pe ganduri in legatura sa imi instalez un mod care sa`mi schimbe tot jocul. Gandiduma la ceva maret am ales Gta United ,dar exista o problema... acea problema era ca odata ca ti-ai pus acest mod nu ai cum sa pui enb_series. Am facut pe dracu in patru si am reusit sa pot avea Gta United cu enb_series inclus ! cand am vazut ca mi'a reusit acest lucru nu am mai stat pe ganduri si am luat hotararea de al lasa definitiv pentru o perioada lunga de timp.
Gta United detine orasele din Gta III impreuna cu orasele din Gta Vice City. Mod-ul a fost creat in anul 2008 si a fost declarat oficial cel mai bun mod pentru San Andreas ! tuturor le-a placut dar vazand faptul ca nu se poate juca cu enb_series le`a pierit visul. Iata ca la mine nu a fost asa si am reusit in legatura cu asta, ba mai mult am introdus si mod-uri CLEO3 si CLEO4 si alte chestii de genu care nu mi'a bug-uit jocul chiar deloc. Am petrecut foarte multe ore jucanduma si nici ca sa intervenit plictiseala ! deci intrun final voi face masini in continuare iar pozele vor fi in acest miraculos mod numit Gta United ! iar acum sa va arat cateva poze cum arata Gta-ul meu de inceput xD.










































13 comments:

kowally said...

E super smecher modul dar nu sunt diferente mari intre texturile din vc III si SA?In orasele din vc si III circula masini si oameni pe sosea sau acesta este un bug al jokului?

Tary said...

Îmi vine și mie poftă de mod când văd pozele astea,n-am mai jucat GTA III și VC de mult timp.Felicitări pentru ENB!

Unknown said...

@kowally: este trafic pe orice strada si oameni pe borduri xD. nu are probleme de genu + ca mai are lucruri noi care is foarte interesante ce le poti descoperi in joc.
Mersi Tary.

Anonymous said...

Frumos,dar ce versiune a modului ai? V 1.1? Am vazut v1.2 pe net dar nu m-am deranjat s-o iau deoarece scria ceva de multiplayer.As aprecia daca mi-ai spune ce versiune ai sa nu ma apuc sa le descarc pe toate aiurea.Multumesc!

Unknown said...

Cum am spus si pe Shoutbox, e 1.1 Beta :)

Anonymous said...

Multumesc pentru raspuns!Am crezut ca poate ai facut rost de versiunea 1.2 M-am uitat pe forumuri si se vorbea de ceva timp de 1.2 si am crezut ca poate a iesit. Dar chiar n-ai intampinat nicio problema in gameplay? Eu ieri cand m-am jucat pe el mi-a inghetat...asta uneori cand lovesc masini cuviteza excesiva

Anonymous said...

Imi dai si mie un link de download cu ENB tau? :D Ms

Unknown said...

Cum am mai spus si voi mai spune odata ,setarile mele de enb_series nu le voi publica, deci prin urmare nu :)

Ultimatum Frontier said...

hey, dude..awesome MODS MAN! great detail, textures and models!! and perfect enb series config...looks great!..can u share it with me?..awesome, dude, awesome..
if ur willing to share it with me..just paste the link here..so u can also share it with others..looks completely realistic..thanks!!

Unknown said...

@Ultimatum Frontier: sorry but is my personal enb_series config and i dont give it.

Ultimatum Frontier said...

ok no prob....

Anonymous said...

scz dar nus inregistrst daia sunt anonim teasi ruga sami dai si mie lincu dl gta united 1.2

Unknown said...

@Amonim: nu este versiunea 1.2 ci doar 1.1

Post a Comment