GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

GTA V (Trailer)



Cu totii am asteptat primul trailer al noului Grand Theft Auto V pe cale de aparitie si iata ca asteptarea noastra a luat sfarsit. Da stiu toti au inceput sa posteze pe blogspot-urile sale, sa deie mass-uri pe Messenger/Skype si alte programe de comunicare in legatura cu acest trailer si acest lucru am facut si eu ,adica sa postez acest trailer dar in acelasi timp sa imi spun si parerea plus ca dupa cum bine stiti sunt un mare fan al Rockstar Games`ului.
Deci, parerea mea este ca Grand Theft Auto V se va baza pe orasul Los Angeles si se va fixa numai pe el inafara de zonele de munte si alte peisaje ce inconjoara orasul principal, tot odata dupa cum veti vedea si in trailer sau ati vazut la minut-ul 1:09 un avion care cu siguranta este Shamal zboara deasupra VINEWOOD-ului deci rezulta clar ca e Los Santos - Los Angeles. Acesta este cel mai mare aspect din trailer unde se petrece acest tot joc si sunt mult mai multe lucruri pe care le puteti vedea in video sa va dati seama de acest lucru dar cred ca am scris destule, oricum sunt foarte nerabdator sa aflu data lansarii, poze,video-uri,informatii legate de acest joc, deci va voi tine la curent cu toate noutatile.

Multumiri speciale catre Rockstar Games

0 comments:

Post a Comment