GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Honda Civic FD BlueKun

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat dar in ultima vreme am cateva probleme personale si in special cu PC-ul ... si nu numai dar totul usor usor totul va deveni la normal. De data asta vreau sa va prezint din nou o masina tunata/modificata intrun stil aparte ,iar sursa de inspiratie fiind din aceasta poza. Sper sa va placa si curand activitatea va reveni la normal pe blogspot.







6 comments:

Tary said...

Bună treabă!

DottoRe said...

am facut un videoclip pentru masina :P
http://www.youtube.com/watch?v=huZAq9op4WU
(daca vrei sa imi spui ceva ma poti contacta pe youtube)O zi buna !

Unknown said...

@DottoRe: in primu rand nu vad credits in video si in al doilea rand o prezentare de genu nu se potriveste mai deloc cu melodia...

DottoRe said...

daca nu iti place nu-i nicio problema..spune si nu o sa mai fac niciun clip..sau il sterg pe asta daca vrei..nu-i nicio suparare

Unknown said...

Nu e vorba sa stergi sau sa numai faci dar piesa din video-ul respectiv nu se potriveste mai deloc, iar data viitoare daca mai faci pune credits si in video.

DottoRe said...

e in description..am zis ca e facuta de tine stai calm

Post a Comment