GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Mercedes-Benz Vario Tractari

Iata si mult preferatul meu camion Mercedes-Benz Vario Tractari, sincer sa va zic am petrecut ceva timp lucrand la el, fixand multe bug-uri, crearea unor parti de la zero si multe altele dar iata ca intr-un final pot spune ca sunt mandru de produsul finit. Cel mai important lucru pe care doresc sa il mentionez si care l-am mentionat si in Readme-ul acestui mod este faptul ca nu am aflat cine este autor-ul de baza al acestui camion cautand pe internet. Dupa cum puteti observa si in pozele de mai jos masina inlocuieste Packer ,acel camion cu platforme pe care poti pune alte masini ,numai ca desigur nu vor sta pe platforme la fel ca Packer-ul original din joc. Poate ca intro alta versiune al acestui mod voi face un mod cleo3 sau un script pentru acest lucru. Va urez un gameplay placut !







2 comments:

alex said...

foarte misto masinile voastre...le-am descarcat aproape pe toate:D , mi-am facut si eu un blog despre gta sa si as fi recunoscator da m-ati lasa sa folosesc cateva din masinile voastre in modul meu.blogul meu alexpuffy.blogspot.com ... MULTUMESC!

Unknown said...

hohoho great men visitid my bog
http://modifuker.blogspot.com/

Post a Comment