GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

1995 Audi RS2 Avant Thug

Stiu ca in ultimu timp am postat mai rar dar am cateva probleme personale plus probleme cu PC-ul ,dar asta nu ma oprit total din modding, am revenit cu o noua masina mai exact Audi RS2 Avant din 1995 care a fost convertata de catre Liviu95 din Forza Motorsport 4 ,numai ca eu am modifcato intrun stil aparte. Multumiri speciale catre Mr Zasen pentru rotile Rotiform TMB si catre firestone la care ma ajutat cu un bug. Sper sa va placa aceasta masina si va doresc o seara placuta in continuare!









4 comments:

Tary said...

Foarte frumoasă,GJ!

rivera09 said...

what is ur enb?

Unknown said...

My enb is private.

Ady said...

Wow:O,arata exceptional,bv SHAKE m-ai uimit ca de fiecare data

Post a Comment