GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

2012 BMW 3 Series F30 Stanced

Ceva nou din partea mea... este vorba de BMW Seria 3 F30 din 2012 care a fost convertat de catre miky_mays pentru GTA San Andreas ,iar eu i-am facut modificarile de Stanced la fel cum spune si in titlul acestui post. Multumiri speciale catre Vlad94 pentru ajustarea perfecta a line-urilor handling si vehicles.ide ,a si mesajul din numarul de inmatriculare este dedicat celor care ma dispretuiesc foarte mult ^^ have fun!







4 comments:

Anonymous said...

Superba masina!O asteptam de mult.Sunt bmw black ghost dupa xDweb ;)

Kabanos said...

http://www.youtube.com/watch?v=KncGgcnvnFs

Speed said...

Iubesc masina asta :D bravo man
Dupa ce am vazuto pe a ta...
Vreau si eu una =)

filtru osmoza inversa said...

Asta ar fi masina mea preferata,e perfect pe gustul meu.

Post a Comment