GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Dead Space 3 (Torrent Download)


De vreo 2saptamani incoace am inceput sa joc Dead Space 3 ,un joc care este pe gustul meu. De anul trecut am fost captivat de Dead Space 2, povestea, monstrii si in special efectele pe care cei de la  EA Games le arata in acest joc ,dar sa revenim la Dead Space 3. Nu sunt un mare fan al genului de jocuri tip shooter dar cand vine vorba de horror, spatiu si efecte uimitoare acolo sunt si eu prezent. Asa ca va ofer torrent-ul la download si va urez un gameplay placut celor interesati de acest joc ,iar cat despre cerinte nu sunt asa de mari pe cum credeti:

OS: Windows XP (SP3), Vista (SP1) sau Windows 7
Procesor: 2.8 GHz sau echivalent
Memorie RAM: 1 GB (XP), 2 GB (Vista sau Windows 7)
Placă video: NVIDIA GeForce 6800 sau mai bună (7300, 7600 GS şi 8500 nu vor fi suportate) / ATI X1600 Pro sau mai bună (X1300, X1300 Pro şi HD2400 nu vor fi suportate) cu memorie de cel puţin 256MB şi suport pentru Shader Model 3.0
DirectX: 9.0c
Hard disk: 10GB necesari pentru instalare, plus spaţiul suplimentar necesar pentru salvări. 













1 comments:

Tary said...

Am jucat puțin la început,e super. :D D-abia aștept să termin episodul să-l joc calumea.

Post a Comment